Тема уроку: Їжа. Повсякденні справи.
Мета уроку:
практична: навчання спілкуванню англійською мовою
аудіюванню:
вчитися на слух сприймати та розуміти іншомовне мовлення,
розвивати фонематичний слух.
говорінню:
Вчитися
розповідати про повсякденні справи, вживаючи лексику «Їжа та напої»,
прислівники частотності usually,
never.
читанню:
вправлятися у техніці читання та перекладі, вчити розуміти
зміст прочитаного.
письму:
вправлятися в написанні речень з прислівниками usually, never.
освітня: знайомити
молодших учнів зі світом англомовних ровесників, розширювати кругозір та
підвищувати загальну культуру учнів;
виховна:
виховувати розуміння важливості вивчення англійської мови, прищеплювати повагу
до іншомовної культури, формувати навички та вміння інтелектуальної
праці, розвивати пізнавальну активність ;
учнів; розвивати вміння вести коректну (ввічливу) бесіду з ровесниками.
розвиваюча:
розвивати навики спілкування,
формувати культуру читання, усного мовлення.
Обладнання:
підручник з англійської мови для 3 класу (автор О. Карп’юк), тематичні картки «Їжа та напої», аудіо
носії для проведення аудіювання,
іграшки.
Procedure
I.
Greeting
Teacher:
Good morning, everybody! Glad to see you.
Pupils:Good
morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning.
I am glad to see you.
Sit down,
please!
Phonetic drills
Tell me, little Pete
What do you like to eat?
Well, I like to eat
What is good and sweet.
Сьогодні ми
будемо працювати над темою «Повсякденні справи».
III.MAIN PART
- Vocabulary Revision.
Закріплення вивченої лексики (кожний ряд отримує змійку з буквами,
необхідно розділити на слова, потім
вийти до дошки , вказати малюнок із зображенням цього продукту, назвати його;
учні всі разом повторюють слово).
Pizzabananatomatoapplelemonfish
Milkcheesebuttersaladpease
Hotdoghamburgerpotatooilsandwichsausage
2. Ознайомлення з новою
лексикою: usually, never
Читання, переклад речень, що демонструють вживання прислівників
3.Writing
Cкласти і записати речення з прислівниками usually, never та словами зі змійки.
4.Relaxation
So pupils, we are very tired. Let’s stand up
and have some exercises! (Мелодія пісні «В лесу родилась елочка»).
I am, you are, he is, she is,
It is, we are, you are.
They are, I am, you are, he is,
She is, it is…that’s all!
5. Reading and
listening. Look, listen and read . ex.2 p.112. Діти слухають звукозапис тексту, читають
самостійно, потім вголос. Розуміння перевіряється за допомогою наступних вправ:
- знайти в тексті
переклад слів та словосполучень: британські та американські, хлопчики й
дівчатка, їм подобаються апельсини та йогурт, бутерброд з ковбасою або з яйцем.
-
правильно(піднімаються) чи неправильно (плескають в долоні)
British and
Ukrainian boys and girls usually take lunches I lunch boxes to school. They
like oranges , youghurt and chocolate.
They usually take pease soup.
6.Speaking. Вчитель
демонструє дві сумки з продуктами.
-
What has Bill got for his lunch today? What has Vicky for her lunch
today?
-
…
has got … and … for … lunch today.
7.Pair Work.
A: Do you like …?
B: Yes, I do. I usually eat/drink…for…
No, I
don’t. I never …
IV.SUMMING-UP
Was it interesting for you on the lesson?
You were
very active. Putting marks for the lesson.
Your
homework will be: ex.5. p.113.
Комментариев нет:
Отправить комментарий