среда, 12 июня 2013 г.




Тема уроку: Їжа. Повсякденні справи.


Мета уроку:
практична: навчання спілкуванню англійською мовою
аудіюванню:
вчитися на слух сприймати та розуміти іншомовне мовлення, розвивати фонематичний слух.
 говорінню:
Вчитися розповідати про повсякденні справи, вживаючи лексику «Їжа та напої», прислівники частотності usually, never.
 читанню:
вправлятися у техніці читання та перекладі, вчити розуміти зміст прочитаного.
 письму:
вправлятися в написанні речень з прислівниками usually, never.
освітня: знайомити молодших учнів зі світом англомовних ровесників, розширювати кругозір та підвищувати загальну культуру учнів;
виховна: виховувати розуміння важливості вивчення англійської мови, прищеплювати повагу до іншомовної культури, формувати навички та вміння інтелектуальної праці, розвивати пізнавальну активність ;
учнів; розвивати вміння вести коректну (ввічливу) бесіду з  ровесниками.
розвиваюча: розвивати навики спілкування, формувати культуру читання, усного мовлення.
Обладнання: підручник з англійської мови для 3 класу (автор О. Карпюк), тематичні картки «Їжа та напої», аудіо носії для проведення аудіювання, іграшки.
                   Procedure
I.                    Greeting
Teacher: Good morning, everybody! Glad to see you.
Pupils:Good morning, good morning,
            Good morning to you.
            Good morning, good morning.
            I am glad to see you.
Sit down, please!
Phonetic drills
            Tell me, little Pete
            What do you like to eat?
           Well, I like to eat
           What is good and sweet.
Сьогодні ми будемо працювати над темою «Повсякденні справи».
III.MAIN PART
  1. Vocabulary Revision.
Закріплення вивченої лексики (кожний ряд отримує змійку з буквами, необхідно розділити  на слова, потім вийти до дошки , вказати малюнок із зображенням цього продукту, назвати його; учні всі разом повторюють слово).
Pizzabananatomatoapplelemonfish
Milkcheesebuttersaladpease
Hotdoghamburgerpotatooilsandwichsausage
        2. Ознайомлення з новою лексикою: usually, never
           Читання, переклад речень, що  демонструють вживання  прислівників
3.Writing
Cкласти і записати речення з прислівниками usually, never та словами зі змійки.
4.Relaxation
So pupils, we are very tired. Let’s stand up and have some exercises!  (Мелодія пісні «В лесу родилась елочка»).
I am, you are, he is, she is,
It is, we are, you are.
They are, I am, you are, he is,
She is, it is…that’s all!
       5. Reading and listening. Look, listen and read . ex.2 p.112. Діти слухають звукозапис тексту, читають самостійно, потім вголос. Розуміння перевіряється за допомогою наступних вправ:
- знайти в тексті переклад слів та словосполучень: британські та американські, хлопчики й дівчатка, їм подобаються апельсини та йогурт, бутерброд з ковбасою або з яйцем.
- правильно(піднімаються) чи неправильно (плескають в долоні)
British and Ukrainian boys and girls usually take lunches I lunch boxes to school. They like oranges ,   youghurt and chocolate. They usually take pease soup.
     6.Speaking. Вчитель демонструє дві сумки з продуктами.
       -  What has Bill got for his lunch today? What has Vicky for her lunch today?
-          … has got … and … for … lunch today.
7.Pair Work.
A: Do you like …?
B: Yes, I do. I usually eat/drink…for…
    No, I don’t. I never …  
IV.SUMMING-UP
 Was it interesting for you on the lesson?
You were very active. Putting marks for the lesson.
Your homework will be: ex.5. p.113.

Комментариев нет:

Отправить комментарий